08.10.2010 Tabasalu lasteaed Tibutare
Lasteaia 7
Tabasalu lasteaed Tibutare asub Harku vallas Tabasalu alevikus. Lasteaed asub ühekorruselises hoones, kus on ruumi kaheksale rühmale ja lasteaia heaolu eest vastutavale personalile. Lasteaial on oma aiaga piiratud õueala. Tibutare hea asukoht võimaldab õpetajatel lastega palju looduses tegutseda, välja on kujunenud õpperajad — Tabasalu mererand ja looduspark.
Lastega tegeleb 22 pedagoogi. Peale 16 rühmaõpetaja on lasteaias juhataja, juhataja asetäitja õppe- ja kasvatustöö alal, kes koordineerib ja kavandab õppe- ja kasvatustegevust, muusika-, liikumise- ja kunstiõpetaja ning logopeed. Läbi aegade on meie lasteaia õpetajad jaganud oma kogemusi kogu vabariigis, avaldanud artikleid ja õppevara ning taotlenud läbi oma saavutuste vanempedagoogi ametijärku.
Lasteaia eesmärk on luua tingimused lapse igakülgseks arenguks saada terveks ja loovaks inimeseks; toetada last uute teadmiste ja oskuste omandamisel; soodustada õpetaja loomingulisust ja isiksuslikku arengut, valmisolekut koostööks, professionaalset arengut ja eneseteostust; soodustada lapsevanemate ja lasteaia koostööd, toetada vanemat ja arvestada vanema kasvatuspõhimõtetega.
Lasteaia töötajatepere soov lastega tegeleda, neid juhendada ja aidata on teinud Tibutarest koha, kuhu lapsed rõõmuga tulevad.
Missioon
Tuhande miili pikkune tee algab ühestainsast sammust. (Hiina vanasõna)
Lasteaed osaleb kahes projektis — Ökokratt ja Lugemispesa.
Kokkuvõte:
Tulime lasteaeda kell 9:00.
Meid jagati gruppidesse mõne inimese kaupa ja me läksime tutvuma lasteaiaga.
Igas lasterühmas oli kaks tuba: magamis- ja mängutuba. Mind saadeti sõimerühma, kus olid 3 aastased lapsed. Nendel oli sel ajal õppetund. Nädalateemaks oli „Mina sügisel – riietus“. Kõik lapsed istusid ringis ja õpetaja küsis nende käest, kuidas õigesti riietuda, kui me lähme õue jalutama. Ta tõi  riided ja nätas lastele, mis riietus see on ja millist värvi see on. Õpetaja korraldas seda tundi mänguvormis. Ta võtis kätte palli ja küsis: „Kui mina lähen õue, mida ma pannen selga?“ Pall sattus iga lapse kätte ja ta pidi ütlema, millised riided ta paneb selga. Pärast oli veel üks hea mäng: õpetaja pani lastele kätte erinevad kindad,  ja lapsed pidid otsima, kus on nende kinnaste õige paar. Seda mängu oli väga tore jälgida, sest see oli huvitav ja lõbus: mõned lapsed aitasid teine teist. Samas iga kord õpetaja küsis laste käest, millist värvi nende kindad on.
Pärast lapsed laulsid, mõned lapsed läksid joonistama, teised jäid tuppa mängima.
Lastel oli antud ülesanne – joonistada paberil kindaid  triibuliseks. Mina ja teised tüdrukud ka võtsime sellest osa, me hakkasime ka õpetama lapsi triibud joonistada.
Pärast seda me läksime aulasse, kus olid 5-6 aastased lapsed.  Nendel oli sporditund. See oli suurepärane tegevus! Õpetajal oli palju loovust ja ta tegi erinevaid ülesandeid. Ta kutsus üliõpilasi aktiivselt osalema ning tegema sporti koos lastega. Sel tunnil lapsed liikusid ja mängisid väga palju. Ma nägid, et lastel on nii palju energiat. Nad olid akriivsed ja kogu aeg jooksid. Mõtlesin, kas nad ei olnud väsinud? Aga ei, paistis, et nendel väga meeldis see tund. Sporditund oli ka seotud nädalateemaga. Pärast tundi õpetaja natuke rääkis meile oma tunnist ja õpetas, kuidas teha konspekti.
Siis me vaatasime lasteaia hoonet. Mulle meeldis, et lasteaias on kunstiruum. Seal oli palju laste töid. Veel väga meeldis, et mõnes toas olid majad, mis tehti mahla pakenditest. Neid maju tegid lapsevanemad.
Olime lasteaias kuni kella 12.15.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s